LadyCashback.nl

dinsdag 16 juli 2013

Detox Voor Vrouwen



Ik maakte een stap voor stap detox coaching plan dat je energie een boost zal geven, de vetten in je lichaam zal aanpakken en je er jonger doet uit zien. En dat in slechts 10 dagen!
Ik begeleid je doorheen het hele programma terwijl jij geniet van de privacy in je eigen huis.
Je gaat in dit programma ontdekken :
  • Hoe toxisch je bent
  • Waarom een detoxkuur zo goed voor iedereen is
  • Welke voedingswaren het belangrijkste voor je zijn en waarom
  • Alles wat nodig is om je lichaam te zuiveren van huidige afvalstoffen
  • Alles wat nodig is om in de toekomst minder gifstoffen op te nemen
  • Wat de beste manieren zijn om oude gifstoffen echt los te maken
  • Hoe je het maximale uit een detoxkuur kan halen
  • Wat de invloed is van emotionele gifstoffen
  • Strategieën ontdekken om je emoties te beheren en patronen te herkennen zodat je op een vredige manier met eten kan omgaan
  • Een stap voor stap speels, praktisch en krachtig plan inclusief voedingsplan, versnellers, verwenners, recepten, actieboek, en nog veel meer.

Veelgestelde vragen


  • Eten we alleen groene smoothies? Neen. Alhoewel je ook kan detoxen met enkel groene smoothies, omvat dit programma ook detox maaltijden, zodat jij je detoxprogramma kan aanpakken zoals jij het wil. Het meest belangrijke is om zoveel mogelijk groenten binnen te krijgen en de inname van vet te verminderen.
  • Heb ik speciaal keukengerief nodig? Best is als je een BLENDER hebt. Een gewone mixer werkt ook. Maar eens je van groene smoothies begint te houden, is de blender een makkelijkere en snellere oplossing.
  • Hoe krijg ik alle materialen? Alle materialen worden je online en via mail toegestuurd. Op die manier kan je het programma volgen eender waar je bent. Je kan alle materialen op je computer opslaan en herlezen en beluisteren. Heb je ondersteuning of onmiddellijke motivatie nodig, dan heb je alles bij de hand.
  • Een andere vraag? Stel ze op info@legallyraw.be. Je krijgt altijd antwoord.

Wat is dit je waard?

Ik ga niet teveel tijd spenderen om je te overtuigen van de waarde van dit programma. Het omvat het beste uit mijn eigen jarenlange ervaring met detoxen.
Ik heb zelf ontzettend veel geld uitgegeven aan allerlei detoxsupplementen en methoden. Ik heb dit moeten doen met vallen en opstaan en dus vaak ook geld verkwist.
In dit programma kies ik er voor om ZONDER supplementen en gewoon met de helende kracht van ons eigen lichaam te werken.
Het resultaat is iets wat werkt. En als het werkt, is het onbetaalbaar.

DIT IS NIET GEWOON EEN RECEPTENBOEK. DIT IS EEN COMPLEET PROGRAMMA.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten